Her yeni gün bir meydan okumaysa... !






Her şey bir gaz ve toz bulutuyla başladı

Geçtiğimiz bayram kardeşim bizi ziyarete geldi. Konu sağlıklı yaşam, kiloya dikkat etmek, spor vs.'den bi biraderin "başarı hikayesi"yle iştah açıcı bir noktaya ulaştı. Ben de yaparım ulen dedim ve   yürüyüşle işe başladım   

Evlenmeden önce şirketin diyetisyeni yardımıyla 4 kilo kadar verebilmiştim. Zaman içinde o kilolar tabii ki fazlasıyla geri döndü. Bir ara 0.1 ton'a kadar çıkmışlığım da oldu :) Şu an tartı bana 94 kilo olduğumu söylüyor. 

İşe, deneyimlerimden hareketle porsiyonları küçültüp öğünleri sıklaştırma falan gibi bilindik taktiklerle başladım. Sonrasında hafif sporu da buna ekledim. Geri dönüşleri de almaya başladım. 

Gel gör ki göbek bölgesiyle ilgili sıkıntı azalmasına karşın hâlâ devam etmekte. İyi de ne yapmalı da bu işi kökünden çözmeli ?

Youtube'da karın egzersizleri ararken "Insanity" diye gerçekten adına yakışır bir program buldum. 


Insanity neymiş ?

Insanity, toplamda 10 DVD'den oluşan 60 günlük, tamamen evde yapabileceğimiz, hiçbir ek ekipmana ihtiyaç duymayacağımız bir programmış. Kısaca "Yalnızca biz ve kararlılığımız". Günde yaklaşık 45 dakika ile 60 günlük sürenin sonunda vücudunuzda ciddi düzelmeler olacağını iddia eden bir set yani. Youtube'da programı uygulayan kişilerin tonla videosu var. Bunları izleyip de gaza gelmemek neredeyse imkansız. Şayet çalışma videolarını izlerseniz neden adına yakışır bir set olduğunu anlayacaksınız.

Şimdi ne olacak ?

Bir arkadaşımdan DVD'lere ulaştım. Dün gece biraz daha geniş inceledim ve kararımı verdim. Bir son dakika tersliği çıkmazsa Salı günü programa başlamayı düşünüyorum. İlk gün ve son gün fotoğraflarını burada paylaşmayı planlıyorum. Bakalım gerçekten işe yarayacak mı ?

Eğer kazara bu yazıyı okuduysanız ve programı uyguladıysanız deneyimlerinizi ve/veya düşüncelerinizi paylaşmanızı beklerim.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar